Vertek - Reisverslag uit Abu Dhabi, Verenigde Arabische Emiraten van Martijn Gaasbeek - WaarBenJij.nu Vertek - Reisverslag uit Abu Dhabi, Verenigde Arabische Emiraten van Martijn Gaasbeek - WaarBenJij.nu

Vertek

Blijf op de hoogte en volg Martijn

30 Augustus 2013 | Verenigde Arabische Emiraten, Abu Dhabi

Na alle voorbereidingen is het avontuur nu toch echt begonnen.. Het afscheid nemen van mijn lieve familie was toch best wel zwaar. Vervolgens heb ik een paar rondjes gelopen op schiphol en mocht ik door de douane en in de Gate wachten. Het besef is er zeker weten nog niet, maar toch voelt het nu al als een hele onderneming.
Om 11 uur 's avonds begonnen we in het vliegtuig met een lekker diner wat natuurlijk allemaal Halal is, welkom in de andere wereld. De rest van de vlucht heb ik heerlijk kunnen slapen tot een half uur voor de landing. Wat me verbaasde is dat het echt heel koud was in het vliegtuig, en dat zorgde natuurlijk ook voor de schok dat het in Abu Dhabi 35 graden is om 7 uur 's ochtends.
Op het moment dat je het vliegveld binnenkomt schrik je al van alle glimmende horloges en luxe wat er is. Een jasje van 5000 Dirham(1000 euro) is niet zo vreemd hier. De drank en sigaretten daarin tegen zijn heel goedkoop, een slof sigaretten kost zo'n 10 euro. Ze hebben wel een hele slimme oplossing om te zorgen dat er toch niet teveel gerookt wordt, en dat is een hokje van 4m2 waar alle rokers in moeten. Er staan lange rijen voor het hokje en een bewaker net buiten het hokje. Daarnaast zie je hier overal mensen met een swiffer rondlopen, dus het is echt steriel hier.

Om 11 uur lokale tijd(9 uur in Nederland), vlieg ik verder naar Jakarta:) Hopelijk kan ik een beetje wakker blijven in het vliegtuig om mijn Yetlag een beetje te voorkomen, want ik kom om 11 uur lokale tijd aan in Jakarta. Morgen zal ik de laatste vlucht hebben naar Yogyakarta en dan hopen dat ik daar warm ontvangen wordt:)

  • 30 Augustus 2013 - 07:27

    Hendrika:

    He hoi topper,

    Zou fijn zijn als je morgen er bent! Best wel een erg lange reis zeg!

    Ik hoop dat je inderdaad warm ontvangen word. Ik ga er vanuit!

    Dikke knuffel van Marleen en een dikke kus van mij xxx

  • 30 Augustus 2013 - 07:56

    Martje:

    He topper,

    Wat leuk om zo mee te kunnen lezen!!! Goede reis nog!!! Liefs

  • 30 Augustus 2013 - 08:45

    Jolanda:

    Leuk om zo mee te lezen en mee te leven!!!! Geniet van je reis en ervaringen, het zal bijzonder zijn. Liefs uit Leek

  • 30 Augustus 2013 - 11:37

    Nel-An:

    He topper,

    heel veel succes en we gaan je volgen!
    X Nel-An

  • 30 Augustus 2013 - 19:50

    Jeroen:

    Volg je verhaal, lekker genieten!

  • 30 Augustus 2013 - 20:12

    Petronella En Hugo:

    Hoi Martijn,

    leuk om zo te lezen hoe het je vergaat.
    We wensen je een fijne tijd daar.
    Sterkte met het missen van alles en iedereen;)

    Groetjes Petronella en Hugo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Martijn

Actief sinds 09 Aug. 2013
Verslag gelezen: 648
Totaal aantal bezoekers 6903

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2013 - 03 Februari 2014

Indonesie

Landen bezocht: